S E A R C H I N G ♥

Andai kita inginkan seorang teman, Janganlah kerana sifat cerianya,kerana andai dia mungkin tidak pandai menceriakan, kita akan menyalahkannya.
Andai kita ingin bersahabat, Terimalah dia seadanya ,kerana dia seorang sahabat yang hanya manusia biasa,Jangan diharapkan sempurna kerana kita juga tidak sempurna .
Terima kasih kawan

S U P P O R T E R ♥

B O B O T ♥

Wednesday, November 3, 2010

feel sorry for them

tengah tengah sebuk exam , rupa rupanya banjir kat THAILAND . dan sekarang da merebak plak kat malaysia. KEDAH,PERLIS,TERENGGANU n KELANTAN
. feel sorry for them 

cian aku tengok dowg nih actly.banjir this year paling teruk rite? semoga anda2 kuat menerima segala dugaan ini. 
patutlah kat melaka nih ujan begitu begitu lebat .angin kencang pulak tuh.bukak tingkap jek terbang segala galanya;.hmm,punya laa kencang sampai selipar mokk pon jatuh kebawah! brape tahun da kw gune sliper tuh mokk?HAHA :)

*to kak amal: mmg orang tatawu about nih.sorry sangat sangat . lambat pickup bile awk text tuh. igtkan nothing important. btw, i pray for you and your family. semoga tabah menghadapi dugaan ini. . do the best for your FINAL .
to kawan2 i yang ade kat utara dan pantai timur tuh. jaga kesihatan kamu semua. jangan maen air banjir tuh. BAHAYA! :)

*segala yang terjadi pasti ada hikmahnya ! * 
jangan laa kita lalai dalam apa yang kita lakukan di dunia nih dan ingatlah bahawa duniawi dan ukhrawi mestilah bergerak seiring  . 
*sekali sekala jadi ustazah :P

No comments:

Post a Comment