S E A R C H I N G ♥

Andai kita inginkan seorang teman, Janganlah kerana sifat cerianya,kerana andai dia mungkin tidak pandai menceriakan, kita akan menyalahkannya.
Andai kita ingin bersahabat, Terimalah dia seadanya ,kerana dia seorang sahabat yang hanya manusia biasa,Jangan diharapkan sempurna kerana kita juga tidak sempurna .
Terima kasih kawan

S U P P O R T E R ♥

B O B O T ♥

Friday, December 31, 2010

2010 fly fly away

new year with HEADACHE ! gilaa bafak sakit.tp takpe laa. aku okayy jek. okayy hapenye kalau dah muntah muntah . penangan 2011 kot.HAAH :)  byase dah kena macam nih masa kecik2 dlu,tapi da besaw nih jarang laa. tapi kene jugak.so makan memang tak lalu laa kann ? kalau makan dibuang balek. wahaha. sedih2. penat aku kunyah nasi tuh. teringat pulak aku ditimpa musibah masa rombongan ke CAMERON HIGLAND tuh. menyusahkan org sungguh. 

okayy stop it. tahun 2010 telah pergi fly fly away. tapi 2010 byk memberi makna pada aku. yg aku tak lupa sampai sekarang ialah Beraya beramai ramai bersama kawan teknik aku ! sumpaah best ! tak dapat aku lupakan. best kawan ! 

byk lagi pengalaman best ,tp sedikit lupaa laa.HAHA :) 
tapi sekarang 2010 dah berlalu. jadi kita terpaksa jadikan ia sebagai pengalaman hidup kita. dan kita terpaksa meneruskan hidup kita ke tahun yang seterusnya. 
kalau tahun berhijrah , maka azam kita pun terpaksa berhijrah.femes kann nama AZAM tuh setiap kali tahun baru ?HAHA :) 
pada aku cukup laa tahun ini lebih baik dari sebelumnya.sebagai manusia kita tak lepas dari melakukan kesalahan. 
*matang tak ayat aku ? * pasni tak perlu lawak bodoh bole kann ? 
hmm, kalau tanpa lawak tuh nanti mereka tak percaya pulak bobot berubah dari segi tuh. so ? lawak tuh tetap ada,tapi myb lepas nih kena tgok keadaan kann?
.
.
.
.
.

 .
.
.
.
.
azam ouh azam. 2011.
post before nih dah ada da azam aku. nak tmbah lagi satu jek
.nak dapat baju Cookies monster

No comments:

Post a Comment