S E A R C H I N G ♥

Andai kita inginkan seorang teman, Janganlah kerana sifat cerianya,kerana andai dia mungkin tidak pandai menceriakan, kita akan menyalahkannya.
Andai kita ingin bersahabat, Terimalah dia seadanya ,kerana dia seorang sahabat yang hanya manusia biasa,Jangan diharapkan sempurna kerana kita juga tidak sempurna .
Terima kasih kawan

S U P P O R T E R ♥

B O B O T ♥

Thursday, December 9, 2010

okayy go !

okayy okayy to all readers .
result final sudahh keluar. hmm, budak kolej risda tapi sibuk sangat nak tengok result dekat UITM.
terasa diri ini UITM yang punyaa! * ok sudah2 merepek. 


hari ini bangun tidur,basuh muka, terus onl. hehe~ 
then ,firstly onl facebook laa. punye laa ramai budak kelas i yg tanye result. mmg tak laa jwpn dia coz i blum cek. then, sorang2 call! tatawu ke i tgh takut pluss pluss nih. 


Then finally i got my result . Omayyygod ! it just ,




AGR109
PLANT BIOLOGY
B

BEL120
CONSOLIDATING LANGUAGE SKILLS
B-

CHM105
CHEMISTRY
c

CTU101
FUNDAMENTALS OF ISLAM
A-

HBU111
NATIONAL KESATRIA I
A-

MAT112
BUSINESS MATHEMATICS
C+

pointer 2.73  ( semua lulus tanpa repeat ! ) 


tahniah2 kepada saya dan jugak kawan2 laen,

wohoo, aku sangat down bila aku cek jek result aku tak berapa kann. so, tanye ain budak superb kat kls aku. mmg lg tinggi laa dari aku. 
mmg malu gilaa laa weyh. SUMPA ! aku tunggu lawan aku punya result jek nih *opss terbih sudaa.
thank kawan yang banyak bg support kat aku kann! actly, aku boleh terima kenyataan tapi memang tak puas hati laa kann dengan result aku !meleley kot coz ada yg ceramah !HAHA:) *gembeng.
 kalah cmtuh jek ngan abang aku ! buduh buduh! 
tapi takpe. no repeat ,no carry and no GB ! bole ke pikir asal lulus jek? isyy ! tak bole. nanti aku tanak berusaha ! saya sedar diri saya ini budak kolej !

ALHAMDULLILAH dengan result aku. mmg tak puas ati tapi harus menerima kenyataan !so, uall doakan laa i k untuk masa yang akan datang. cuba lagi. masa awak banyak lagi.tapi awak jangan pedulik apa yang orang kata. just do it for you and your family ? ok?

okayy go ! i nak pegi mandi and topap.time to mengepowkan diri.HAHA :)

I LOVE DPIM .HAHA

No comments:

Post a Comment