S E A R C H I N G ♥

Andai kita inginkan seorang teman, Janganlah kerana sifat cerianya,kerana andai dia mungkin tidak pandai menceriakan, kita akan menyalahkannya.
Andai kita ingin bersahabat, Terimalah dia seadanya ,kerana dia seorang sahabat yang hanya manusia biasa,Jangan diharapkan sempurna kerana kita juga tidak sempurna .
Terima kasih kawan

S U P P O R T E R ♥

B O B O T ♥

Thursday, May 19, 2011

KEJADIAN MUNGKIN BERULANG .

Berjalan seharian semalam memberi seribu makna. Bagaikan 5 tahun tak berjumpa, dimana-mana pun still meneruskan kegelakan kami yang sangat tidak boleh dicover lagi. BHAHAH! Sampaikan sejam didalam bas pun tidak terasa kerana asyik memenuhinya dengan gelak-ketawa. Bagus sangat lah peragai anak dara macam kami. I'M SORRY ! 

Memandangkan bukan kami sahaja yang mahu mengambil sijil spm pada hari tuh, kami telah terserempak dengan kawan sekolah yang lain.Tergelak lagi dan lagi. Jutaan terima kasih kepada Nabil dan Don kerana membenarkan kami menumpang kereta anda sekalian.HOHO. Terima kasih kawan ! Dengan itu, kami telah menggunakan kereta mereka dengan sebaik mungkin dan tak perlu berjalan kaki ke PPD PONTIAN itu.
Lama jugak terkandas dekat pontian tuh, sebab masing2 berplanning-planning , tetapi disebabkan cuaca yang tak berapa mengizinkan, masing-masing terus menuju kerumah, tapi bukan kami(!) Kami meronggeng lagi laa. Sementara masa masih ada. 

Nah ,kamu-kamu tengok laa gambar2 sekalian,



antara hero kelas saya 

Jumpa iein







Selepas itu, kami terus ke City Square sebab nak tengok wayang (!) Then,malam baru jejak rumah. Terima kasih pada Madon ,sebab hantar aku pulang kerumah. LU LANGSI LU MATI , movie yang tergelak jugak tapi terdapat banyak unsur keganasan! HAHA. Nur Kasih and Pirate of Caribean menanti .HAHA

Sebelum tuh, tahniah pada Bum,Tika,Yana for result Poli korang yang bagus and for Aten for result Matrikulasi yang sangat baik (!) Tahniah aten, pasni Degree menanti anda. :)

p/s : untuk gambar yang lebih banyak sila layari tengok kat album Facebook.

2 comments:

  1. yaw. syok sgt aritu.huhu.tengs bobot :)

    ReplyDelete
  2. HOHO. benar laa. syok gila kann,sampai ade yg menitiskan air mata.HAHA :)

    ReplyDelete