S E A R C H I N G ♥

Andai kita inginkan seorang teman, Janganlah kerana sifat cerianya,kerana andai dia mungkin tidak pandai menceriakan, kita akan menyalahkannya.
Andai kita ingin bersahabat, Terimalah dia seadanya ,kerana dia seorang sahabat yang hanya manusia biasa,Jangan diharapkan sempurna kerana kita juga tidak sempurna .
Terima kasih kawan

S U P P O R T E R ♥

B O B O T ♥

Saturday, November 13, 2010

bukan ku tak sudi!

HAHAAH! tittle memang Gempak! tapi sumpa! bukan aku tanak accept kw. 
 aku da anggap kw macam kwn aku jek. tapi myb ta salah dari kawan pergi lebih dari itu! tapi ntaa laa!
bukan tanak Accept kw. cuma kw terlalu baek ntuk aq! 
hmmm, jangan kw salah sangka kat aku pulak! 
thank kat kw sebab sukaa aku!HAHA :) pikir2 balek macam kelaka! 

* berkawan lebih baek kann? so, keep it on jela. 

*kadang2 teringin nak ade BF! dalam masa yang sama aku malas nak pikir bende nih? 

No comments:

Post a Comment