S E A R C H I N G ♥

Andai kita inginkan seorang teman, Janganlah kerana sifat cerianya,kerana andai dia mungkin tidak pandai menceriakan, kita akan menyalahkannya.
Andai kita ingin bersahabat, Terimalah dia seadanya ,kerana dia seorang sahabat yang hanya manusia biasa,Jangan diharapkan sempurna kerana kita juga tidak sempurna .
Terima kasih kawan

S U P P O R T E R ♥

B O B O T ♥

Sunday, November 14, 2010

selamat melawat ibu, bapak2 sekalian .*Macam lagu inul tuh kann.HAHA :)
ok .actly aq sangat laa busan ini hari.belaja tapi macam ta masuk je! i will try my best to remember all of this topic! GAHHH! bercerita beriaa aje.huhu


nak gtau nih. i dapat present! sempena? youall guest? i dapat tshirt from WAHIDA! thank mokk. ok mari i story mory about this story.hmm, as usual laa.kebosanan tahap melampaui batasan waktu dan keimanan. ktowg pon terserlah kebengongan masing2!dan apabila suma setuju kami pon buat keputusan. Nak maen tuka2 hadiah jek.HAHAHA :) so, sume da setuju dan da beli hadia, kami pon dengan Excitednye menukar2 hadiah antara kami berlima Akak,Beyla,Wahida, and Nani.
mengambil masa 2 minggu kot nak maen bende nih. sebab nye ialah masing2 malas nak kuar. if keluar pon org yang sama akan ikot. heee~ so, dikesempatan aku balek kg aritu aku bli laa hadiah ntuk DIA!

so, sampai masanye, kami pon berkumpul. dan sememangnye kat dalam bilek aku laa kann. mksd saya bilek aku, akak and nani,hee~ dan bermula laa tuka menukar. 


dan aku memberi kann ini kepada WAHIDA a.k.a MOKK!
dan dia memang sukaa ini bende sebabnye aku tawu dia sangat sukaa TEDDYBEAR!
dan MOKK mendapat aku jugak. dan dia bagi teh,gula2 dan BAJU tshirt! HUHU!
dan saya sukaa itu tshirt ! if i kurus nanti ari2 i pakai.HAHA :) thank dude!
actly i da pakai tshirt dy nih. tp pic tade plak. HUHU. *pade beyla laa yunk!





No comments:

Post a Comment